SOLSTUA BARNEHAGE

Trenger du barnehageplass?

Du er hjertelig velkommen som søker!

Ledige stillinger

Ledig fast stilling 40% som pedagogisk leder med oppstart 4. august eller etter avtale.

Liten privat barnehage med 21 barn i alderen 1-6 år.
Vi ligger helt sør i Nittedal kommune i naturskjønne omgivelser med skogen rett utenfor døra.
Vi har grillhytte i skogen, akebakke og skøytebane.

Er du vår nye kollega?

Vi tilbyr:
Et godt arbeidsmiljø med mye glede og humor, hvor du har stor påvirkningsmulighet for egen arbeidshverdag.

• Tariffavtale gjennom PBL og pensjonsavtale.
  • Veiledning for nyutdannede i felles forum med andre Nittedalsbarnehager.
  • Nærmiljøbarnehage hvor barna sogner til samme skole.
  • MyKid som kommunikasjonsverktøy mot foreldrene og i dokumentasjon av pedagogisk praksis.

For å jobbe hos oss må du ha:

• Godkjent barnehagelærerutdanning.
  • Godkjent politiattest.
  • Gode norskkunnskaper (skriftlig og muntlig).
  • Faglig engasjement.

Vi ønsker at du:

• Tar initiativ til utviklingsarbeid og nytenkning.
  • Er tydelig, målrettet og handlingsdyktig.
  • Evner å organisere en god barnehagehverdag.
  • Må kunne trives i leken, tenne stjerneøyne og like utfordringene med barn i alderen 1 - 6 år.

Ansvarsoppgaver
Du vil få ansvar for planlegging, organisering og gjennomføring av det pedagogiske opplegget i nært samarbeid med resten av personalgruppen.
Du vil også ha ansvar for foreldresamtaler og tverrfaglig samarbeid med eksterne instanser ved behov.

Søknadsfrist: 15.04.24

Send din søknad til post@solstuabhg.no

Kontakt Daglig leder, Monica Dølven, for spørsmål. Tlf.: 67061535

Søkere uten formell kompetanse vil ikke bli vurdert.

Vi anbefaler å sjekke ut nettsiden barnehagefakta.no fra Utdanningsdirektoratet. Her finner du barnehagene i ditt nærområde og du kan se hvordan det er både med bemanning generelt, og antall pedagoger i de ulike barnehagene. I tillegg finner du resultatet fra forrige års foreldreundersøkelse her, dersom den er gjennomført.